Friday 18 January 2013

The History Of Whoo Wrinkle Essential Cream 진율향 링클 진액고 세트

History Of Whoo Wrinkle Essential Cream
진율향 링클 진액고 세트




W końcu doleciały próbki :) Krem o konsystencji esencji, bardzo bogatej esencji. Jedna próbka starcza akurat na aplikację grubszej warstwy na całą twarz. Bardzo mocno nawilżający - gdyż przeznaczony do skóry dojrzałej. Seria czerwona z zasady jest bogata i mocno nawilżająca. 
Krem nie zapycha :)
 Aplikacja i składniki zawarte w kremie rozgrzewają skórę natychmiat po aplikacji. 
Efekt nawilżenia utrzymuje się od wieczora do samego rana. Z wszystkich kremów Whoo które jak dotąd wypróbowałam ten wydaje mi się najprzyjemniejszy biorąc po uwagę efekt nawilżania...a walcząc z zmarszczkami o przyzwoite nawilżanie chyba chodzi :)
Start dla okresu próbnego. Odezwę się za kilka dni i po miesiącu :)



Update 23/05/2015
W międzyczasie zamówiłam kolejne 50 próbek.Nie mogę powiedzieć ze działa cuda, ale chyba działa...inaczej nie kontynuowałabym z zamawianiem próbek. Krem, nadal, w trakcie aplikacji rozgrzewa skórę. Nie wchłania się całkowicie a pozostawia grubszą, ni to tłustą ni to matową powłokę ochronną na twarzy. Nawilża naprawde bardzo przyzwoicie - stosuję jedną saszetkę na całą twarz i szyję. Nie zapycha, nawet kładziony na już istniejące niespodzianki nie pogarsza stanu cery. Jestem z niego bardzo zadowolona.
Aktualnie ciężko mi stwierdzić czy to krem polepszył stan mojej cery, czy rzucenie palenia...ale jeśli szukasz czegoś mocno nawilżającego...ten jest dobry :)
Prostopadła zmarszczka na czole nadal jest...ale jest jakby płytsza niż była.. chyba ;)

No comments:

Post a Comment