Sunday 15 September 2013

Revlon Nutrasome Thickening Serum


Nie koreańskie, japońskie czy indyjskie  a z Ameryki.... produkt o którym muszę napisać :)

Od lat walczę z wypadaniem włosów i testuję wszystko co mogło by temu zapobiec a sam włos pogrubić.
A zaczęło się wszystko od pełnej narkozy.... o mało wszystkie nie wypadły, a teraz cyklicznie, co kilka miesięcy wypadają garściami. Na dokładkę walczę z twardą, chlorowaną wodą w mieszkaniu co pogarsza całą sytuację.

Skończyła mi się ostatnia zapasowa butelka Wella Lifetex Balanced Anti Hair Loss Lotion (żółta butelka) którego niestety już nie produkują.  Ten lotion był magiczny, po aplikacji na skórę głowy wyraźnie można było odczuć jak skóra wokół cebulek włosowych się ściąga...3 dni i włosy zupełnie przestawały wypadać, kiedy przed zastosowaniem wypadały wraz z cebulkami.
Szkoda że go wycofano z sprzedaży. Nowa wersja w szklanym opakowaniu z pipetką nie działała na mnie w ogóle, jej następniki również....

Już miałam w ręku Alpecin, obiecując sobie że tym razem będę stosować regularnie (zwykle stosowałam regularnie przez kilka dni a potem zapominałam).. co jednak nie znaczy że Alpecin działał. Nigdy nie stosowałam go na na tyle długo by móc pochwalić się jakimiś efektami...a przeszło mi przez ręce dobre 6 butelek..zawsze w nadzieji że zadziała, co nigdy się nie stało....
...ale moją uwagę tym razem przyciągnął Revlon.

Płyn pachnie mocno mentolem, lekko chłodzi a zapach stosunkowo szybko znika.
Cena:  około  9 funtów za 100ml

Po 3 tygodniach stosowania co 2 dzień, mogę z czystym sumieniem stwierdzić że zwiększyła mi się objętość włosów  o 1/4. Włosy nadal wypadają jak wypadały, ale jest ich mniej. Są dni kiedy po przeczesaniu włosów nie znajdę ani jednego włoska na szczotce...ale są też dni, kiedy wyciągam całą garść.

Co do pogrubienia i odżywienia włosów - działa zgodnie z obietnicą producenta i to zaskakująco szybko!
:)
Polecam!

Oczywiście update wkrótce :)
Nie jest to produkt kosztujący fortunę. Tańszy od Alpecin...
 warto spróbowac :)




No comments:

Post a Comment