Monday 28 April 2014

Skin&Lab Dr. Color Effect Red Serum


Przymieżalam się do tego serum przez kilka tygodni :)



....głównym powodem był brak składu do przeanalizowania :)
 Nadal jestem ciekawa co jest w środku.....
Rekomendowany przez WishTrend....dziewczy które zawsze wygrzebią coś interesującego i co najważniejsze, dającego efekty :)


Pachnie rześko, owocowo, lekko syntetycznie.
Lekko żelowe, ale dosc wodniste.
Nie wchłania sie całkowicie, pozostawiajśc lepką, ale nie uciążliwą warstwę na skórze. Nie przeszkadza mi to, gdyż dzięki temu skóra dłużej pozostaje nawilżona.


Serum to nie odstaje od skóry twarzy i całkiem dobrze się jej trzyma. Nie zdołałam go jak dotąd wetrzeć w pościel i obudzić się z przesuszoną skórą...za to lekko przetłuszczoną ;)

Zeby mówić o efektach końcowych jest trochę za prędko....ale zapowiada się ciekawie....

To be continued....... :)


Update 11/08/2014:  Zużywam... ostatnio używając  już tylko okazyjnie . Nie doświadczyłam jednak jak dotąd efektów specjalnych za które serum to jest tak bardzo wychwalane. Uzywałam w wielu zestawach, kombinach, tygodniami.....  Nie było poranku, kiedy moglabym powiedziec "ale fajnie". Serum to na moją skórę nie działa, nic nie zmienia.

 Raczej nie polecam ...nie wiem za co się go tak wychwala? :-)






No comments:

Post a Comment