Thursday 5 July 2012

Na wstepie :)


Fokus na kosmetyki orientalne, nietypowe, mało znane... głownie organiczne, naturalne.

Blog powstaje w wyniku nadmiaru wolnego czasu, którego jak na razie nie wiem w jaki by tu sposób zagospodarować. Typu anti-ager, gdyż stuknęła mi już 30 :) Poświęcony głownie walce z czasem ...żeby tą 30-stke na twarzy zachować jak najdłużej :)


Specyfikacja mojej skóry: 
W fazie przemiany z mieszanej na suchą. Piegi, zmarszczki mimiczne, poszerzone pory, utrata jędrności... brzmi strasznie. Jestem ex-palaczem (16 lat!).
Mam cerę bardzo jasną i szybko spala mnie słońce...to tyczy się całego ciała. Praktycznie, nie jestem w stanie się opalić.

Włosy:
Cienkie,słabe, rwiące się podczas czesania, wypadające niemalże non stop  a czasami łącznie z cebulkami. Matowe, falowane zazwyczaj bez blasku.

Widać, jestem dość problematycznym typem.
Kosmetyki dobieram pod kątem potrzeb mojej skóry  i włosów, tak że recenzje są bardzo subiektywne.

Enjoy :)

W przypadku jakichkolwiek pytań ...pisz :)





1 comment:

  1. Na jaki adres e-mail ? Mam pytanie o TK.

    ReplyDelete