Sunday 2 September 2012

Gmarket Haul 3




Po trzech tygodniach, z czego paczka 2 tygodnie leżała na urzędzie celnym, w końcu do mnie dotarła :)
Cło nie było duże - 13 funtow....ale kurier dostarczający paczkę zażyczył sobie drugie tyle, a nawet funt więcej :/ Trudno... może następnym razem obejdzie się bez cła :)







A w środku:

1. Ryoe odżywka do włosów cienkich i wypadających 300ml
2. Ryoe płukanka do włosów cienkich i wypadających 400ml
3. The History of Whoo Seol Whitening Skin Balancer (130ml)
4. OHUI Black serum 1ml x 40 - przez pomyłkę, gdyż miał być filtr black :(
5.  The History of Whoo Hwa Hyun Eye Cream 5ml + 10x1ml
6.  The History of Whoo Qi &Jin Eye Cream 4ml + 10 x 1ml
7. The History of Whoo Seol Brightening Sun BB SPF 45 35 x 1ml
8.  The History of Whoo The History of Whoo Sun Base SPF42,PA++ 40 x 1ml
9. The History Of Whoo Inyang Sleeping Repair Mask 30 x 1ml
10. Maseczki dermal z winem, dwie maseczki diamentowe na szyje i jedna... już sprezentowana :)
Fascynacja maseczkami tego typu tak szybko jak się zrodziła, tak szybko znikła...prawdopodobnie nie doczekają się recenzji i zostaną sprezentowane. 



1 comment:

  1. Cześć, piszę ponieważ sama zamawiałam z Gmarketu i niestety moja paczka utknęła w UC w Zabrzu... Moje pytanie do Ciebie jest takie, jakie potwierdzenia do nich wysłać? Mam tylko screen strony z paypala, nic więcej :(

    ReplyDelete