Saturday 10 August 2013

Holika Holika Miracle Real Skin Finish Premium


Test z próbki


Baza  różni się od wersji klasycznej dla skóry mieszanej.
Jest znacznie bardziej nawilżająca, pozostawia na twarzy dość tłustą klejąca powłokę i bardzo delikatnie bieli. Efekt "bielenia" jest 50% słabszy od wersji dla skóry mieszanej.
Na mojej skórze i pod makijażem sprawia że skóra szybciej się przetłuszcza.

Pachnie tak samo jak klasyczna wersja - kremem Nivea.

Jest to bardzo tłusta i ciężka baza w moim mniemaniu.





....i jest to pierwsza baza która mnie uczuliła. Już po aplikacji skóra zaczęła mnie szczypać.
Dalsze objawy: bezbarwna wysypka na czole, masa guzków które na szczęście znikły kolejnego dnia; swędzenie....resztę dnia drapania twarz..na szczęście miałam dzień wolny, więc mogłam drapać do woli...
Zabawny był fakt, że nie tylko czoło...ale ręce, nogi....
Nie doświadczyłam jeszcze tego typu reakcji alergicznej...
Coś w niej jest, co mi szkodzi...

Radzę być ostrożnym....

Ktoś się musiał nieźle napracować by do tego stopnia rozciągnąć skład.....

INGREDIENTS:
Water,Ethylhexyl Methoxycinnamate,GlycerinTitanium Dioxide (CI 77891), Ethylhexyl Palmitate, Cyclopentasiloxane, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Butylene Glycol, Cyclohexasiloxane, Niacinamide,Cetearyl Alcohol, Octocrylene, Caprylyl Methicone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Beewax, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil,Lavandula Angustifolia (Lavender) Water,Anthemis Nobilis Flower Water, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Extract,Alcohol,Rosa Damascena Flower Oil,Rosa Gallica Flower Extract, Polysorbate 60, Glycol Stearate, Potassium Cetyl Phosphate, PEG-100 Stearate, PEG-2 Stearate, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Glyceryl Caprylate, Caprylyl Glycol, Dimethicone, Adenosine, Triethoxycaprylylsilane, ,Xanthan Gum, Alcohol, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Fragrance(Parfum), Iron Oxides (CI 77492), Iron Oxides (CI 77491)

No comments:

Post a Comment