Saturday 3 August 2013

NIP+FAB - Frown Fix Instant Line Filler




Wcale nie tak trudno dostępny jak piszą.... Boots ok 11 funtów i Superdrug ok. 7 funtów.
Zmarszczki wokół oczu utrudniają mi używanie eyelinera i na nich się skupię + czoło - trzy poziome dość głębokie zmarszczki mimiczne.


Frown fix has been specifically designed to target the appearance of wrinkles with active ingredients. A concentrated formula that instantly plumps + smoothes the appearance of expression lines, fine lines + wrinkles.

Frown Fix contains:
- amino acids smooth + minimise the look of expression lines
 - purslane extract hydrates + tightens
- centella fine lines appear reduced


Produkt obiecuje rezultat "instant"....z tym, że wspomina o czymś takim jak "cumulative effect":

'the effects are instant (within a couple of minutes), but everyday use also results in a cumulative effect so lines become permanently more visible. Clinical tests on the active ingredient has shown a reduction in wrinkles of up to 50% over a 60 day period.' 

....brzmi bardzo niepokojąco :D


Aplikator jest niewygodny...kręce, kręce końcówką aplikatora i nic...aż tu nagle zaczyna wyciekać ogromna ilość produktu z którą nie wiem co zrobić :) Dozowanie jest dość problematyczne....


Żel wchłania się szybko, nie klei się.


 Po aplikacji produktu poczujemy że coś na skórze się dzieję - lekkie kłucie/mrowienie.

Co do efektu końcowego - należę do grupy szczęściar na których zadziałał :) Tak, wyprasował mi widocznie zmarszczki  w okolicach zewnętrznych kącików oczu i widocznie ujędrnił skórę już  chwilę po pierwszej aplikacji.  Nie odnotowałam jednak różnicy w przypadku  głębokich zmarszczek na czole - po jednej aplikacji. Kilka aplikacji, lekko je wypełniło i efekt utrzymał się na kilka dni... po czym nastąpił szybki powrót do szarej rzeczywistości.


Jest to dla mnie  instant fix...  kilka dni przed wielkim wyjściem, czy nawet kilka godzin  przed - działa genialnie!
Boję się go używać regularnie przez dłuższy okres czasu... moje maximum było 5 dni.

Fajna rzecz :)
Polecam! 


Skład: Aqua (water), Cyclopentasiloxane, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Barium Sulfate, Amino Butyric Acid, Glycerin, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Creatine, Centella Asiatica Extract, Portulaca Oleracea Extract, Panax Ginseng Root Extract, Cetyl Alcohol, Disodium EDTA, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate.


6 comments:

  1. Nie masz zdjęcia składu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wyrzuciłam już opakowanie, ale znalazłam skład online :)

      Delete
    2. Dziękuję! :)
      I mam taką małą prośbę od czytelniczki (czyli od siebie :P) jak robisz zdjęcia do recenzji to rób też proszę zdjęcia składów nawet jeśli są w "krzaczkach" ;).

      Delete
    3. Nie ma sprawy :D Bardzo chętnie!

      Delete
  2. Witam Cie bardzo serdecznie. Postanowilam napisac z prosba o porade. Zamirzam rozpoczac zakupy na TESTERKOREA . Czy moglabys napisac na co zwracac szczegolna uwage podczas realizacji transakcji? Jaka opcje przesylki wybrac oczywiscie przez PayPal. Wiem ze niektorzy maja przygody np w Gmarkecie:-) chcialabym uniknac wpadki. Pozdrawiam Cie. Joanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam :)

      Celnicy złapali mnie kilka razy z przesyłką z Gmarket - EMS. Wydaje mi się że zwracają uwagę na wielkość przesyłki i to jak często zamawiasz....w moim przypadku było to co miesiąc, kilka miesięcy z rzędu :D
      Z mniejszymi paczkami nigdy nie miałam problemu...
      Wybierz air-mail na testerkorea i nie zamawiaj zbyt dużo za jednym razem,tak by paczka była mała....

      Delete