Friday 31 May 2013

Aubrey Organics NuStyle Organic Detangler and Shine Booster





 Odżywka, nabłyszczacz i "zmiękczać"  do włosów w jednym. Seria NuStyle przeznaczona do stylizacji. 


Ułatwia nieco rozczesywanie - chocia nie rozwiązuje problemu zupełnie.
Dodaje nieco objętości ale bez rewelacji.
Nabłyszcza - żalenie od humoru i kondycji włosów. I tutaj się rozwinę z wypowiedzią...
Mam włosy jakby przesuszone - wydaje mi się, bez blasku. Bardzo ciężko znaleźć mi coś co przy każdym użyciu nabłyszczy i nawilży. Stosując silikony - słynne jedwabie, wiem że na 100% osiągnę efekt nabłyszczenia - to jednak kosztem objętości ;) W przypadku preparatów cone-free, każdy dzień jest inny. Czasami moje włosy wyglądają bardzo ładnie...czasami mam siano na głowie - stosując te same kosmetyki.
NuStyle Booster jest kolejnym takim kosmetykiem który raz zadziała, raz nie. Jeśli nabłyszczy to tymczasowo, gdyż rankiem włosy znowu są matowe, bez blasku.

 Zdecydowanie nie obciąża włosów - idealny kosmetyk do włosów przetłuszczających się.
Pachnie hydrolatem oczarowym - ładnie!

Ma dwa mankamenty tylko. Pierwszym jest wydajność. Na włosy długie do połowy pleców zużywam min. 10 psików. W takim tempie bardzo szybko mi się skończy. Dwa użycia i znikła 1/10 butelki.


Drugi mankament: alkohol nie jest rzeczą którą chcemy zobaczyć w składzie jakiego kolwiek kosmetyku, a już szczególnie kosmetyku do włosów.  

Ingredients: Aqua, Alcohol Denat. (38B, Lavender*), Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice*, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil*, Chenopodium Quinoa Seed Extract*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil*, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil*, Citrus Aurantifolia (Lime) Oil*, Eucalyptus Globulus Leaf Oil*.


Ocena: 6/10

No comments:

Post a Comment