Thursday 23 May 2013

Lush The Olive Branch Shower Gel

 Ten żel pod prysznic nie pachnie oliwkami.... ma olej oliwkowy w składzie.Inspiracją dla  nazwy tego żelu, był dla kreatora utwór muzyczny... kosmetyk ten nie jest zatem na temat. Szkoda, bo ów temat skusił mnie do zakupu 500ml :) 
2-fazowy produkt,który koniecznie trzeba wstrząsnąć przed użyciem. Ku mojemu zaskoczeniu, żel pod prysznic nie jest żelem...jest bardzo wodnisty,co zdecydowanie utrudnia aplikację i sprawia że dużo się go marnuje. Słabo się pieni...ale to może dlatego że mam dość twardą wodę. Butelka powinna mieć pompkę...może kiedyś Lush o tym pomyśli :)



 Może nie pachnie oliwkami, ale za to gałązkami...cierpki, iskrzący ziołowy a zarazem ciepły, przytulny i niesamowicie relaksujący zapach. Polubią go miłośniczki zapachów drzewnych, ziołowych, kadzidlanych...polubią szczególnie mężczyźni...dla mnie to unisex. Skojarzenia: organiczna/naturalna, bardzo dobrej jakości woda kolońska, woda po goleniu.



Lubię jego skład, lubię zapach. Bardzo fajna "woda" pod prysznic... szkoda że nie żel pod prysznic. 
Producent twierdzi że sprawdzi się również jako szampon ...nie próbowałam.
Jak większość kosmetyków "myjących" Lush'a i ten ściąga dość mocno skórę.



Quantitative Ingredients
Vine Leaf Infusion, Water, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, Fresh Mandarin Juice, Fair Trade Olive Oil, Perfume, Propylene Glycol, Bergamot Oil, Lemon Oil, Orange Flower Absolute, Mandarin Oil, Fine Sea Salt, *Limonene, *Linalool, Hydroxycitronellal, Colour 14700, Methylparaben


Ocena: 7/10 

No comments:

Post a Comment