Thursday 23 May 2013

Lush Oatfix Fresh Face Mask


Za 5 pustych puszek dostaniemy wybraną maseczkę do twarzy. 
Wybrałam Oatfix....lubię porridge ;)
Zapach przepiękny..słodki, owsiany.
Schody zaczynają się w trakcie aplikacji - sztuką pokryć twarz równomiernie - płatki owsiane nie są wystarczająco drobno zmielone, mogli by nad tym popracować. Sztuką również umyć po aplikacji ręce - pozostawia strasznie grubą, olejową warstwę na skórze które trudno się pozbyć jeśli z kranu leci ultra-twarda woda.
Nie miałam jeszcze do czynienia z tak bardzo tłustą maską do twarzy.

Przyznaję szczerze, że na twarz użyłam tylko raz i zapłaciłam za to tygodniowym wysypem na twarzy. 
Nawilża bardzo mocno, ale pozostawia na skórze nieprzyjemny tłusty film.
Osobom ze skórą mieszaną radzę omijać z daleka :)
Osoby ze skórą suchą... może poproś o próbkę, zanim kupisz pełnowymiarowe opakowanie.
Moja ocena wypada bardzo słabo...nie stosowałabym tego na twarz, ale z chęcią na inne przesuszone partie ciała.




Ocena: 3/10

Quantitative Ingredients
Glycerine, Fine Oatmeal, Fresh Organic Bananas, Water, Ground Almonds, Illipe Butter, Kaolin, Talc, Vanilla Pod, Sandalwood Oil, Benzoin Resinoid, *Coumarin, *Benzyl Cinnamate, *Linalool, Perfume, Gardenia Extract

No comments:

Post a Comment