Friday 31 May 2013

Hesh MIX: Amla + Maka + Kapoor Kachli

Czytając recenzje pudrów na Helfach,  podłapałam pomysł jednej z recenzentek i postanowiłam pobawić się w mieszanie.

Wybrór padł na: Amla - bo lubię i ufam, Maka czyt. eclipta alba - bo wierzę i Kapoor Kachli - bo miał dobre recenzje online :)


eclipta alba - władca włosów


 ...to to podobno pewna odmiana imbiru



agrest :D


Pudry wymieszałam, na oko, w następujących proporcjach z wodą:
3/4 Maka
1/4 Kapoor Kachli
1/4 Amla

Aplikacja: Najpierw wymieszałam je w miseczce - wyszła pasta, ale po nałożeniu pierwszej porcji na głowę doszłam do wniosku że pasta jest za gęsta, jakby wysychała natychmiastowo na skórze głowy co uniemożliwiło wmasowanie jej w skórę głowy. Przelałam pastę do butelki z aplikatorem, dolałam wody i ta dam! Aplikuje się jak farba do włosów Khadi...ale i tak ciężko ją wmasować w skórę głowy, gdyż pudry są dość grubo zmielone. Są to pudry, może grubo zmielone ale nie ma w nich gałązek czy innych dodatków.

Nie założyłam rękawiczek i gorąco tego żałuję!
Zafarbowało mi skórki wokół paznokci, skórę na rękach.. nie da się tego zmyć, wyszczotkować. Ręce mam teraz poszarzałe, skórki zafarbowane na ciemno-szary kolor.


Trzymałam na głowie ok. 50 min.

Niby nie barwi włosów. W moim przypadku  mieszanka zmieniła mi kolor. Z średniego brązu z rudawym refleksem na szary brąz z rudawym refleksem. Tego akurat nie chciałam.
Ale przyciemniła odrosty - nawet mąż skomplementował.


ALE są puszyste, błyszczące, jest ich zdecydowanie więcej!
Przy rozczesywaniu pomogłam sobie odżywką Aubrey Organics NuStyle...ale mimo tego, po rozczesaniu, na grzebieniu została okazała ilość włosów. Mam nadzieję że kolejnym razem będzie ich mniej.

Zmywa się ok, w tym celu użyłam szamponu z amlą Hesh.

Moje włosy pachną słodko, kwaśnie, kadzidlanie, ziemnie i ziołowo - lubię.

Pytanie:  co zafarbowało mi włosy? Kapoor Kachli? Amla?

Dzień po użyciu odżywki:  obudziłam się z włosami matowymi, bez blasku...ale zachowały objętość, są bardziej sprężyste.
 Pachną delikatnie, indyjsko - bardzo ładnie.






No comments:

Post a Comment