Monday 10 June 2013

Lush Tiny Hands Solid Cream



Cocoa Butter, Talc, Fair Trade Shea Butter, Extract of Marigold petals in Argan Oil, Sago and Safflower Petals Decoction, Perfume, Aloe Vera Extract, Vanilla Extract, Chamomile Blue Oil, Chamomile Oil, African Marigold Oil, *Citral, *Coumarin, Geraniol, Linalool, *Limonene, Talc


Moja kostka jest już trochę zużyta. Bardzo wydajna.

Pachnie mi lawendą i masłem shea z delikatną nutką cytrusową.
Bardzo dziwna kombinacja zapachowa - inna.



Co do jakości i działania kostki - nie jestem zadowolona z zakupu.

 Zakładałam że będzie się topić do konsystencji kremowej...patrząc na te masła w składnie.
Po stopieniu moje ręce wyglądają jednak jak wysmarowane olejem kokosowym - tłuste, śliskie.
 Na dodatek kostka niezbyt dobrze nawilża, nie wchłania się przyzwoicie.

Do stosowania na noc gdyż na dzień za tłusta.

Koncept - genialny,  ale efekt końcowy pozostawia wiele do życzenia.

Nie polecam :) 



No comments:

Post a Comment